To Go Down Under!

9 september 2015 - Amsterdam, Nederland

Na een laatste nachtje in mijn heerlijke bed geslapen te hebben, nu eens zonder droom 'paspoort vergeten', is vandaag mijn eerste reisdag dan begonnen. Ik kan zeggen dat ik het gevoel heb dat ik alles 'under controle' heb voor mijn vertrek. Na een lief berichtje uit Australie ' you are traveling towards the big beautiful world, and the world is happy to see you' en nog een heerlijk Nederlands zonnetje ben ik er klaar voor .

Vanmiddag brengen mijn dochters, Carmen en Manon mij naar Schiphol waar ik rond 21:40 uur met Quantas Airways vertrek naar eerste bestemming Dubai (6u 45m) Hierna stap ik in een Airbus 388 op naar Brisbane (13u 45m), dan moet ik mij met een bus verplaatsen van het international AirPort naar Domestic waar ik nog een 2 uur vlieg langs de prachtige kust op naar Townsville. Vrijdagochtend om 10:55 kom ik aan op de luchthaven en dan liggen jullie nog heerlijk te slapen, want dan is het rond 3 uur in jullie nacht. Tijdsverschil is op dit moment 8 uur.

Mocht ik WiFi hebben op de luchthavens dan horen jullie weer van mij.

Liefs Francis

1. Ronald:
    10 september 2015
    Ik zag de foto's en wens jou een fijne reis naar Australië en geniet samen daar ;en doe allen ook onze Groeten .
  2. Manon:
    Fijne 2e vlucht!!!!! Xxxxxxx
  3. Nicolet:
    10 september 2015
    Lieve vrolijke levenslustige France.....super tyd Down Under...walk the pad and follow your dreams dat is wat ik je erns. Ik ga je volgen schatje. Dikke xxc
  4. Nicolet:
    Erns=wens